Bea-chan! :3

Var med Bea igår ^__^ Vi hade jävligt roligt! XD
Vi var nere på stan för jag skulle ta ut pengar för att köpa kaffe till mamma... ^__^'
Vi skulle ta ut 200 kr... När vi gjorde det så var den en gubbe som gick förbi oss och... XD *asg*
Han typ "nöffade" XD Han lät som en gris elle nåt sånt XD Fan vad... sjukt... XD
Men iallafall... Det gick inte att ta ut 200 så vi tog ut 100 istället! ^__^ Så när vi var klara och hade tagit ut pengarna så kom den gubben förbi oss o lät så igen! *asg* XD XD XD

Så gick vi in på Konsum o köpte kaffe o glass... Och kakor... :3
Sen cyklade vi till en park o "lekte" där... XD Vi mosade kakor på en blå sak man åker på... Ingen aning om vad jag ska kalla den... Men det var kul! :3 Sen åkte vi hem till mig och satt vid datorn. >__<'
Men vi hade skiitkiul vid datorn xD Och så tog vi kort... Inne på badrummet!! Det var kul... ^___^

Lite senare åkte vi ner till stan igen... Vi gick o tog ut pengar för vi skulle köpa korv... Då kommer några FJORTISAR och säger typ: "Heej Bea!" Vi står tysta och tar ut pengarna... T___T'''
Fjortis: "Heej kompisar!" Vi är fortfarande tysta... Dom sa "Är ni emo japaner?" *asg* XD WTF!? "Emo japaner"?! o vad fan e det då...? T___T' Sen sa jag "Öhh nej vi är inte japaner... T__T'"
Fjortis: "Nehe? Men ni ser lite ut som det". Tack det tar jag som en komplimang borde jag ha sagt... T__T'
Fjortis: "Vi hade tänkt att hänga lite med er nu"
Jag: "öhhm... Okeej..? T__T'"
Fjortis: "Är ni Japan-freak?"
Jag o Bea samtidigt: "Klart...!" Haha bäst! xD

Sen gick vi över vägen... Där vi skulle köpa korv... Fjortisarna följde inte efter oss dit... xD
Kanske för att Beas mamma var där *asg* Men så köpte vi korv o coca cola... Sen satte vi oss på en bänk... Kul va...? xD
Men när vi hade ätit upp och skulle gå... någonstans... xD så gick det några andra fjortisar bakom oss... T___T'' En av dom ropar "Så fjortisar kan inte slåss?" Jo, för Bea hade "bråkat" med en fjortis på bdb om att fjortisar inte kan slåss... Det kan dom ju inte! T__T'' Vi fortsätter att gå utan att svara dom.. T____T' men sen så kommer vi till Konsum igen för Beas mamma och lillasyster skulle handla på Konsum eller ICA... Dom var på Konsum... Så vi går in där... Och går till dom ^__^ Så står jag o Bea där o pratar lite o bla bla bla... xD Sen så ringer min mamma o säger att jag måste komma hem nu... T____T'''' Men sen, utanför Beas hus... så sitter vi o pratar... Bea skulle skicka 3 An Cafe bilder till mig MEN DET FUNKADE INTEEE!!!! O____O''''' Så vi får försöka någon annan gång... T__T'


Men sen så cyklar jag hem o tralalalala



En bild som vi tog... en dag... I mitt badrum! :3
Ja... här är en va dom bilderna vi tog! Jag ser galen ut XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0