Men Nancie då! T___T''

Idag så var jag nere på stan med Julia... Och när vi är inne på ICA så ser vi NANCIE!! Ja, hon är en i min klass...
Hon bara glodde på Julia... T__T' Då ska Julia: "Va fan glor du på?!"
Då sa Nancie någonting väldigt otydligt... O__O''' haha Julia bara sa så här till mig: "Vad sa hon...?" XD
Vette fan vad hon sa... o__O'' Sen så följde hon efter oss...
Julia: Varför följer du efter oss?!"
Haha Nancie ba: "Oj inte visste jag att grisar kunde prata!" XD Så jävla barnsligt... T___T''
Så sa hon typ hela jävla tiden... T___T''' Och så sa hon typ: "Inte visste jag att grisar kunde gå på två ben!"
Sen sa Julia: "Har du inget annat att säga eller?"
Då svarade Nancie: "Nej men inte visste jag att det fanns grisar som kunde prata!"
Seriöst!? T______T''' kanske dax att mogna till lite va?

Men det var ju tur för Nancie att jag hade glömt bort att hon hade snackat skit om Mana-sama!
Verkligen tur för henne!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahahah det va så jävla roligt hon är ju hellet störd aSSÅ MEN nu ska jag ner och äta hejdå

2009-08-14 @ 19:48:29
URL: http://vivvilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0