Åhå! 8D

Jaha ja...? Igår åkte jag och mamma till mormor och morfar! Det kom och hämtade oss...
Det var KUL! Tror jag...>__<''' Ja, det var kul för jag lyssnade på An Cafe låtar på mammas mobil! WEEEHEE!! X3
I förrgår så skickade Bea Escapism till mig. Dagen innan det (tror jag) så hade hon skickat Mapel Gunman.. :3
Så mamma har 2 An Cafe låtar på sin mobil... och 3 An Cafe bilder >:3
Men men... Monika var ju hos mor mor och morfar. Det var ju bra. Sen när vi skulle hem så åkte vill till Rosa (en häst vi hade som foderhäst) för hon ville träffa henne.... Jag fick en jävla stöt av stängslet... T___T Det var inte kul...


Och, ja.... Jag var hyper nyss... Satt och pratade med mig själv också... >___<'''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0